Pages

Sunday, May 1, 2011

~(^_^)~


hr tu jalan2 
jalan2 menghabiskan duit
eh x la, jln2 g costco
sbb temankan si dia pegi kaiyaku(cancel) kad costco
dl penah wat kad tu yg berharga 4200yen

costco ni mcm jualan gudang
nk msuk kene ade kad
kat kad tu ade muke kite
so, klu nk g kedai tu, mmg die akn cek muka same ke x ngn kad
sape2 xleh pnjam kad kite
faedah buat kad, brg2 dlm kedai tu sgt2 murah
die jual in bulk
tp sbb costco tu jauh, maka kami membuat keputusan utk cancelkan kad tu tp dpt duit blk 

sblum cancelkan kad, kami membeli belah dlm tu
kan dh ckp, pegi abeskan duit -_-"

ini pizza n die sgt besar..dekkkaiii :)

ini set mandian lavender..sgt murah sbb ade 7 brg dlm tu..syg nk gune :)
800yen desu ;)

ini baju utk ank buah sy..sy beli 2 psg..x tau nk poskan bile :)
sgt murah ade 3 helai baju dgn topi ;)
ini bkn dibeli di costco..hehe
maafkan sy jika annoying je entry..bnde mcm ni pon nk cite...tp suke ati la kan sbb ni blog sy...hahahaha..




6 comments:

hArU dAisUki said...

haha^_^
kim salam ke pise..

himawari said...

wek3..mek ain..haha

~kuyam~ said...

xannoying...i ske je bace dear =)

himawari said...

haha..yeke?
ak ni sbnrnye borim..kat blog la nk cite sume bnde..haha..
tkt ade org yg nyampah..haha

naiey said...

waaa...itu baju ahmad dan adib ke?nampak cam comel2.hehehe

himawari said...

yeaa..ini baju ahmad dgn adib :)