Pages

Tuesday, March 22, 2011

detik2 akhir

ini entry yg sedih..sila bersedia dgn tisu di tgn masing2..
cop3, gurau je..sy x reti nk berbahasa dlm menulis ni, smpai nk bg org nages..haha

tinggal berapa hr saje lg kat umah..
hr ni hr slase
esk rabu,
khamis
jumaat
sabtu g kl dah..sob3

jom tgk blk checklist mknan idaman sy sblum blk hr 2
klu sape x penah bc ke, or penah bc tp x igt, check it out here
eh bajet btol la..ade ke org kesah bc ke x bace?
ok2...wakatta wa yo..haha

1. KFC -----> yg ni konpem mkn 1st skali lpas kuar dr perut kapal terbang sbb menanti flight ke KB dr lcct,isi ms di KFC
2. roti canai
3. roti telur
4. nasi kerabu biru+solok lada+telur masin+ikan celup tepung 
5. jeruk pauh
6. colek buah terutama jambu batu+pauh
7. sambal pauh ma
8.  segala seafood bakar..cth: kerang bakar, ikan bakar etc.
9. mee kuah spesel abh buat
10. kangkung goreng belacan
11. air sirap
12. air bandung
13. coconut shake
14. apam blk
15. keropok lekor
16. goreng pisang
17. kuew tiow kerang
18. durian
19. rambutan
20. manggis

dan sy jugak mkn mknan lain seperti:

1. roti jala
2. satay
3. nasi himpit
4. nasi ayam
5. secret recipe indulgence ;)
6. mcd
7. pizza hut
8.chimchum

i know, i'll miss these food so much..
berat pon bertambah blk ni
tp xpe, i x kesah..hu3
nant blk nihon kuruskan balik

jya, mata ne :(
smbil menyapu mata yg berair :'(

1 comment:

naiey said...

salam adikku sayang...
nanti dtg umah nano sabtu ni ada pasar malam boleh la makan apa2 je yg teringin seblum ke japan...tk sabar nk jumpe kamoo..tp lepas tu sedih nk lepaskan pergi...ada happy dan sedih dlm hati ni...sekejap je dpt spend masa...bile tau flight delay rasa nk nangis pun ada...apapun kami akan tunggu berd dtg...rindu teramat sgt2...